Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις2018-07-23T10:13:10+00:00

Επιλέξτε ένα θέμα από το μενού Συχνές ερωτήσεις για να βρείτε την απάντηση σε ορισμένες συνήθεις ερωτήσεις. Αν δεν βρείτε την απάντηση που ψάχνετε, επικοινωνήστε μαζί μας. Εάν παίρνετε οποιοδήποτε φάρμακο, ελέγξτε εδώ ποιο πρόγραμμα είναι κατάλληλο για σας.

Κατεβάστε την ιατρική λίστα εδώ (PDF).

Συχνές Ερωτήσεις για τα Προϊόντα: Χρησιμοποιόντας το Πρόγραμμα

Προτείνετε την άσκηση σε συνδιασμό με τη δίαιτα Cambridge;2018-07-12T09:42:57+00:00

Μην ξεκινήσετε έντονο πρόγραμμα άσκησης ταυτόχρονα με την έναρξη της δίαιτας Cambridge. (Αν ακολουθείτε ήδη ένα δυναμικό πρόγραμμα άσκησης τότε ίσως χρειαστεί να το μετριάσετε σε λιγότερο ενεργό επίπεδο για μια εβδομάδα ή δύο.)

Πώς μπορώ να διατηρήσω το νέο μου βάρος όταν φτάσω στο στόχο μου;2018-07-12T09:52:39+00:00

Εάν ένα άτομο επιτύχει ένα επιθυμητό βάρος και στη συνέχεια επιστρέψει στις κακές συνήθειες διατροφής που προσθέτει βάρος, είναι αναπόφευκτο ότι το χαμένο βάρος θα επανέλθει. Η δίαται Cambridge προσφέρει γρήγορη απώλεια βάρους, αλλά παρέχει επίσης μια υγιή θρεπτική βάση για όσους έχουν το επιθυμητό βάρος και θέλουν να το διατηρήσουν ακολουθώντας το πρόγραμμα σταθεροποίησης.

Πότε πρέπει να αρχίσω να σκέφτομαι τη συντήρηση;2018-07-12T10:03:14+00:00

Από την αρχή. Η σημασία της συντήρησης πρέπει να καταστεί σαφής σε όσους ξεκινούν τη δίαιτα Cambridge σε οποιοδήποτε επίπεδο. Η συντήρηση του βάρους δεν αρχίζει όταν επιτυγχάνεται το στοχευμένο βάρος, αλλά θα πρέπει να αποτελεί σημαντική συνιστώσα της αρχικής εξέτασης. Η επιτυχής μακροχρόνια διαχείριση βάρους επιτυγχάνεται μόνο με μακροπρόθεσμες μόνιμες αλλαγές στη διατροφή και τον τρόπο ζωής. Οι σπόροι για αυτές τις μακροπρόθεσμες αλλαγές πρέπει να σπαρθούν νωρίς. Το Cambridge Weight Plan δεν είναι “γρήγορη λύση”. Ο ρόλος της δίαιτας και του Συμβούλου της Cambridge είναι συνεχές.

Χρειάζεται να προετοιμαστώ για το πρόγραμμα Μοναδικής Πηγής;2018-08-29T10:19:07+00:00

Ναί, χρειάζεαται. Τα προβλήματα που προκύπτουν κατά την έναρξη του προγράμματος Sole Source μπορούν να αποφευχθούν προετοιμάζοντας τον εαυτό σας την εβδομάδα που προηγείται της ημερομηνίας έναρξης, με τη σταδιακή μείωση της πρόσληψης τροφής, ιδιαίτερα των υδατανθράκων. Αυτό θα αποτρέψει τους πονοκέφαλους που επιφέρει η απόσυρση των υδατανθράκων από τον οργανισμό σας και θα επισπεύσει την εμφάνιση της κέτωσης με όλα τα οφέλη της, ειδικά την ιδιαίτερα μειωμένη πείνα. Αυξήστε την πρόσληψη νερού σε 1.7 λίτρα την ημέρα. Χρησιμοποιείστε έναν φυσικό παράγοντα κάθαρσης (π.χ. Fiber 89) σε ένα επίπεδο κατάλληλο για τις ανάγκες σας, έτσι θα αποφευχθεί ένα πρόβλημα αργότερα (για όσους έχουν ιστορικό δυσκοιλιότητας). Ελέγξτε την κατάσταση σας εάν χρειάζεται με το γιατρό σας. Η πρόληψη θα αποτρέψει το “The Last Supper Syndrome”, δηλαδή η κατανάλωση υπερβολικού φαγητού την παραμονή της έναρξης της δίαιτας, που αυξάνει τα αποθέματα γλυκογόνου, καθυστερώντας την εμφάνιση της κέτωσης και αυξάνοντας τα συναισθήματα κούρασης και πείνας.

Μπορεί ένας δεκαεξάχρονος να χρησιμοποιησει κάποιο από τα προγράμματα απώλειας βάρους της Cambridge;2018-07-12T11:08:54+00:00

Τα παιδιά ηλικίας μεταξύ 14 και 18 ετών θα πρέπει να ενθαρρύνονται να ακολουθούν υγιεινή διατροφή και να αυξήσουν τα επίπεδα δραστηριότητας. Εάν αυτό δεν είναι επιτυχές, τότε μπορεί να ακολουθηθεί ένα πρόγραμμα Cambridge με τροφή (1000 έως 1500 kcal). Οι συστάσεις για αυτό το πρόγραμμα είναι πολύ συγκεκριμένες, προσεκτικά δομημένες και εύκολο να ακολουθηθούν. Η υποστήριξη του γονέα ή του κηδεμόνα του παιδιού θα πρέπει να δίνεται όπου είναι δυνατόν. Οι νέοι χρειάζονται μεγάλη υποστήριξη για να έχουν τα κίνητρα, να εξασφαλίσουν ότι ακολουθούν σωστά το πρόγραμμα και να επιτύχουν ένα ρεαλιστικό σταθερό βάρος μακροπρόθεσμα.

Σε ποια ηλικία πρέπει να σταματήσει κάποιος να κάνει τη δίαιτα Cambridge;2018-07-12T11:10:16+00:00

Ένα άτομο που έχει ιατρικά προβλήματα δεν πρέπει να είναι σε οποιοδήποτε είδος διατροφής χωρίς την επίβλεψη του γιατρού.

Πρέπει να πάρω και τα τρία γεύματα όταν ακολουθώ το πρόγραμμα Μοναδικής Πηγής;2018-08-23T10:35:25+00:00

Στην Κύπρο θα πρέπει να παίρνετε ΤΕΣΣΕΡΑ γεύματα Cambridge όταν είστε στο πρόγραμμα Sole Source. Πρέπει επίσης να πάρετε τέσσερα ποτά αποβουτυρωμένου γάλακτος, όπως ένα ποτό φραπέ ή latte ή ένα γιαούρτι διαίτης. Τα τρία γεύματα Cambridge επιτρέπονται μόνο όταν λαμβάνονται με ένα επιπλέον συμβατικό γεύμα, έτσι ώστε να έχετε τουλάχιστον 800 θερμίδες ημερησίως.

Θα χρειαστώ συμπληρώματα βιταμινών όταν κάνω την δίαιτα Cambridge;2018-07-12T11:18:12+00:00

Το μεγάλο θετικό τηε δίαιτας Cambridge είναι ότι, σε αντίθεση με άλλες δίαιτες, δεν χρειάζεται να λαμβάνετε επιπλέον συμπληρώματα. Κάθε προϊόν μας, προσφέρει το ένα τρίτο της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης όλων των βιταμινών, των μεταλλικών στοιχείων και των ιχνοστοιχείων, έτσι ώστε τα τρία προϊόντα ημερησίως δίνουν το απαιτούμενο ποσό που χρειάζεστε. Η κύρια ανησυχία όταν οι άνθρωποι κάνουν δίαιτες που βασίζονται μόνο σε κανονικό φαγητό είναι ότι η μείωση των τροφίμων σημαίνει μειωμένη πρόσληψη θρεπτικών συστατικών, η οποία με τη σειρά της θέτει σε κίνδυνο την υγεία. Είναι αδύνατο να επιτευχθεί πλήρης διατροφική υποστήριξη από τα συμβατικά τρόφιμα σε λιγότερο από 1200 Kcal την ημέρα. Ακόμα και τότε, πρέπει να έχετε εκτεταμένες διατροφικές γνώσεις και να καταναλώνετε μεγάλη ποικιλία τροφών για να εξασφαλιστεί επαρκής πρόσληψη όλων αυτών των βιταμινών και μεταλλικών στοιχείων. Η Cambridge έλυσε το πρόβλημα με τη διαμόρφωση μιας δίαιτας που έχει προγράμματα (έως και 1500 kcal την ημέρα) χρησιμοποιώντας τη διατροφή ως θρεπτικό υπόβαθρο με συμβατικά τρόφιμα. Οι πελάτες της Cambridge μπορούν να χάσουν βάρος με ασφάλεια και να μην θέσουν σε κίνδυνο την υγεία τους.

Μπορώ να μασάω τσίχλα χωρίς θερμίδες όταν κάνω το πρόγραμμα Μοναδικής Πηγής;2018-08-23T10:35:13+00:00

Είναι καλύτερα να μην το κάνετε επειδή τσίχλα διεγείρει την απελευθέρωση των γαστρικών υγρών που με τη σειρά τους θα σας κάνουν να αισθάνεστε πεινασμένοι. Μασήστε μόνο για 2 ή 3 λεπτά εάν αισθάνεστε ότι πρέπει.

Θα νιώθω πεινασμένος με το πρόγραμμα Μοναδικής Πηγής;2018-08-23T10:34:53+00:00

Θα νιώσετε πείνα κατά τη διάρκεια των πρώτων ημερών, αλλά την τρίτη ημέρα συνήθως εξαφανίζεται τελείως. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το σώμα σας έχει προσαρμοστεί στη νέα του ισορροπία με μόλις πάνω από 800 kcal την ημέρα. Εάν παρανομήσετε, θα νιώσετε πολύ πεινασμένοι γιατί η κατανάλωση τροφής διεγείρει την πείνα σας περισσότερο, οπότε είναι καλύτερο να ακολουθήσετε στη δίαιτα και να μην πάρετε συμπληρώματα, τουλάχιστον για τέσσερις εβδομάδες, όταν και μπορείτε να κάνετε ένα διάλειμμα.

Επιτρέπεται η κατανάλωση καφέ κατα τη διάρκεια του προγράμματος Μοναδικής Πηγής;2018-08-23T10:35:03+00:00

Η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων καφέ ή ποτών κόλας δεν συνιστάται. Εάν αισθάνεστε ότι πρέπει να πιείτε, προτιμώνται οι μορφές των ποτών αυτών χωρίς καφεΐνη. Η καφεΐνη δρα ως διεγερτικό στα συστήματα του σώματος και μερικές φορές  δημιουργεί υπερένταση. Το τσάι βοτάνων προσφέρει μια ευχάριστη εναλλακτική λύση.

Επιτρέπεται το αλκοόλ κατά τη διάρκεια της δίαιτας Cambridge;2018-07-12T11:27:48+00:00

Όχι. Το αλκοόλ περιέχει επτά θερμίδες ανά γραμμάριο και δενέχει άλλη σημαντική θρεπτική αξία.

Μπορώ να πιώ ποτά με χαμηλές θερμίδες αντί σκέτου καφε ή τσαγιού;2018-07-12T11:32:25+00:00

Απαγορεύεται στο πρόγραμμα Sole Source. Ωστόσο, οι γεύσεις νερού που προσφέρουμε μπορούν να χρησιμοποιηθούν μετά τη δεύτερη εβδομάδα ενός VLCD για να αρωματιστούν μερικές από τις ημερήσιες δόσεις νερού. Είναι δυνατό να λεύκανετε το τσάι και τον καφέ χρησιμοποιώντας μικρές ποσότητες βανίλιας . Τα φύλλα τσαγιού  (μέντα, τσουκνίδα κ.λπ.) μπορούν να προσθέσουν ποικιλία, αλλά να αποφεύγονται τα τσάγια φρούτων και λουλουδιών καθώς περιέχουν μικρές ποσότητες υδατανθράκων που μπορούν να προκαλέσουν κατακράτηση υγρών και να προκαλέσουν ένα εμπόδιο σε ορισμένοα άτομα. Όσοι δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς την καθημερινή απόλαυση του τσαγιού και του καφέ με γάλα μπορούν να χάσουν βάρος με τη δίαιτα Cambridge ακολουθώντας ένα από τα προγράμματα “με φαγητό”  τα οποία επιτρέπουν το γάλα.

Γιατί πρέπει να πίνω τόσο πολλά υγρά;2018-07-12T11:38:58+00:00

Υπάρχουν πολλοί λόγοι. Ένας κανόνας για την καλή υγεία είναι να πίνετε 2.25 λίτρα υγρών την ημέρα είτε προσπαθείτε να χάσετε βάρος είτε όχι. Εάν η δίαιτα  Cambridge χρησιμοποιείται ως η μοναδική πηγή της διατροφής, αυτή η ποσότητα είναι η ελάχιστη που πρέπει να καταναλώνετε για καλή υγεία. Οι λόγοι για αυτό περιλαμβάνουν: Μια δίαιτα με πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες (VLCD) όπως η δίαιτα Cambridge παράγει μια φυσική απώλεια νερού και αυτό πρέπει να αντικατασταθεί. Το φαγητό αποτελείται κατά μεγάλο μέρος από νερό, ακριβώς όπως το σώμα μας. Σχετικά με το πρόγραμμα Sole Source, είναι απαραίτητο να αντισταθμιστoύν τα υγρά που διαφορετικά θα είχαν ληφθεί μέσα από τα τρόφιμα. Είναι σημαντικό να διατηρήσετε τα επίπεδα του υγρού του σώματος στο σωστό επίπεδο για να αποτρέψετε τα δυσάρεστα συμπτώματα της αφυδάτωσης, του πονοκέφαλου, της ζάλης, της κόπωσης, της ευερεθιστότητας και της δυσκοιλιότητας.

Η δίαιτα Cambridge προσφέρει ισορροπημένη διατροφή αλλά σε πολύ συμπυκνωμένη μορφή. Είναι επομένως ιδανικό να παίρνετε 250ml  νερό πριν από κάθε προϊόν δίαιτας για να αραιωθεί η συγκέντρωση μεταλλικών στοιχείων και για να αποτρέψετε τυχόν αίσθηση ναυτίας. Τα έφτρα υγρά επιτρέπουν στο σώμα να απαλλαγεί από τα απόβλητα που συνδέονται με την διάσπαση του λίπους που προκύπτει από την απώλεια βάρους.

Πόσο νερό χρειάζεται για να πίνω;2018-07-12T11:40:10+00:00

Είναι πολύ σημαντικό να καταναλώνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια νερό ή άλλο υγρό την ημέρα. Είναι πολύ σημαντικό να αντικαθιστούμε συνεχώς τα σωματικά μας υγρά. Η επαρκής πρόσληψη υγρών είναι επίσης απαραίτητη για τη διατήρηση της σωστής νεφρικής λειτουργίας.

Είμαι μουσουλμάνος, μπορώ να συνεχίσω την δίαιτα Cambridge κατά τη διάρκεια του Ραμαζανιού;2018-07-23T10:32:04+00:00

Το Ραμαζάνι λαμβάνει χώρα τον ένατο μήνα της μουσουλμανικής χρονιάς. Κατά τη διάρκεια της ημέρας, παρατηρείται αυστηρή νηστεία που σημαίνει ότι η δίαιτα Cambridge και το νερό θα πρέπει να καταναλωθούν πριν από την ανατολή και μετά το ηλιοβασίλεμα. Κατά τη διάρκεια του διαθέσιμου χρόνου, η πρόσληψη θα πρέπει να κατανέμεται όσο το δυνατόν πιο ομοιόμορφα και μπορεί να χρειαστεί να ξυπνάτε λίγο νωρίτερα. Δεν συνιστάται να λαμβάνετε περισσότερες από μία δίαιτες κάθε φορά, καθώς η αυξημένη πρόσληψη υδατανθράκων μπορεί να σταματήσει η κέτωση, καθιστώντας ακόμη πιο δύσκολο το πρόγραμμα. Μπορεί να επιτραπεί η καθυστέρηση της νηστείας για λόγους υγείας, ή εναλλακτικά να ξεκινήσει η δίαιτα “μετά από το Eid ul Fitr.