Άσκηση

Άσκηση2018-08-23T10:50:48+00:00

Η Cambridge δεν δεσμεύεται μόνο να σας βοηθήσει να επιτύχετε το ιδανικό σας βάρος, αλλά και να σας βοηθήσει να διατηρήσετε το νέο σας σχήμα από κορυφαίους με μια καλύτερη φυσική κατάσταση, πιο υγιεινό τρόπο ζωής σε μακροπρόθεσμη βάση. Η ενότητα αυτή έχει ως στόχο να σας εκπαιδεύσει για την καταλληλόλητα και την άσκηση και δεν θα μπορούσε να είναι πιο εύκολη για τη φυσική μας κατάσταση με το πρόγραμμα Cambridge.

Η άσκηση κατά τη διάρκεια της δίαιτας, μπορεί να είναι πολύ ευεργετική και είναι πολύ σημαντικό για τη μακροπρόθεσμη διατήρηση του βάρους. Μπορεί να ενισχύσει τα επίπεδα ενέργειάς σας, την τόνωση σας, να βελτιώσει την κυκλοφορία και να βοηθήσει να φτιάξετε το σώμα σας πιο γρήγορα.

Είναι μια πράξη εξισορρόπησης

Η επίτευξη της σωστής ισορροπίας του να τρώει κάποιος υγιεινά και να είναι δραστήριος, χωρίς να αναφέρουμε το γεγονός ότι μας ανεβάζει δεν μπορεί από το να είναι μια πρόκληση!

Ξεκινήστε με μίνι προσαρμογές, όπως πιο μεγάλες βόλτες για τα σκυλιά, πηγαίνετε με τα πόδια τα παιδιά στο σχολείο αντί να οδηγήσετε και το παλιό κλασικό χρησιμοποιείτε τις σκάλες αντί τις κυλιόμενες σκάλες! Η άσκηση και η διατροφή = ιδανικός συνδυασμός.

Ποιοί είναι οι κίνδυνοι για την υγεία όταν είναι κάποιος μη δραστήριος;

Οι πιο κοινοί μακροπρόθεσμοι κίνδυνοι για την υγεία περιλαμβάνουν τη στεφανιαία καρδιακή νόσο, εγκεφαλικά επεισόδια, υψηλή αρτηριακή πίεση, διαβήτη τύπου 2, οστεοπόρωση και αύξηση του σωματικού βάρους. Βραχυπρόθεσμα προβλήματα περιλαμβάνουν κόπωση, δύσπνοια, μειωμένα επίπεδα ενέργειας, κόπωση και άπνοια κατά τον ύπνο (μια διαταραχή του ύπνου που παρατηρείται σε παχύσαρκους ή σε υπέρβαρους ανθρώπους).

Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι δεν θα υποφέρουν όλοι από τις επιπλοκές της υγείας, ως αποτέλεσμα του ότι είναι ανενεργή-μη δραστήριοι, αλλά και οι συνήθειες σας, καλές ή κακές θα μπορούσαν να επηρεάσουν την οικογένειά σας. Θυμηθείτε ένας αυξανόμενος αριθμός εφήβων πάσχουν τώρα από διαβήτη τύπου 2 και το 27% των παιδιών θεωρούνται υπέρβαρα.

Σύντομες Πληροφορίες

Η άσκηση βοηθά στη διατήρηση της άλυπης μάζας του σώματος και βοηθά στη μείωση του σωματικού λίπους.

Η αύξηση των επιπέδων της δραστηριότητας μειώνει σημαντικά τον κίνδυνο της στεφανιαίας νόσου, τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου και την υψηλή αρτηριακή πίεση.

Η κυβέρνηση συνιστά τουλάχιστον 30 λεπτά μέτριας δραστηριότητας 5 ημέρες την εβδομάδα.

Πρόγραμμα Γυμναστικής με την Cambridge

Η Penny Porter MSc, BSc (Hons), MCSP, SRP, FISTC, REP, είναι μια ηγετική φυσιογνωμία στον αθλητισμό της επιστήμης και της βίο-μηχανικής, που είναι ένας από τους κορυφαίους συμβούλους άσκησης της χώρας. Με τις γνώσεις και την τεχνογνωσία της, έχουμε δημιουργήσει τη Γυμναστική με τη Cambridge, που παράγει ένα πακέτο κατάλληλο για τους πελάτες μας.

Αυτό το μοναδικό πακέτο είναι η αρχή για κάτι πιο υγιεινό για σας. Το συνοδευτικό DVD είναι εύκολο να ακολουθηθεί και παρουσιάζει από τεντώματα, ενώ κάθεστε στην καρέκλα σε πλήρη αερόβιες κινήσεις, ακόμη και ασκήσεις στην πισίνα.

Έτσι, όταν έχετε ελεύθερο χρόνο 10 λεπτά χρησιμοποιείστε αυτό ως οδηγό και πρόοδο. Για περισσότερες πληροφορίες και έρευνες αγοράς, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον τοπικό σας Σύμβουλο.

Πίνακας Θερμίδων

Θερμίδες που χρησιμοποιούνται ανάλογα με το βάρος σας (κάθε 30 λεπτά) 61kg 82kg
Αεροβική 182 250
Ποδηλασία 200 264
Χορός 188 248
Ποδόσφαιρο 180 210
Κηπουρική 145 195
Γυμναστήριο 170 226
Σιδέρωμα 68 91
Τρέξιμο 303 405
Γκόλφ 147 200
Κωπηλασία 324 432
Ψώνια 110 145
Σκί 198 264
Κολύμβηση 271 361
Τένις 247 329
Πλύσιμο Αυτοκινήτου 137 182
Γρήγορο Περπάτημα 178 238
Γιόγκα 162 216